Догляд, розвиток, виховання і навчання дітей раннього та дошкільного віку.
Догляд – створення умов для охорони життя та здоровя дітей, дотримання режиму, здійснення санітарно – гігієнічного та оздоровчого процесів, організація харчування, побуту.
Розвиток – умови для формування особистості дитини відповідно до задатків, нахилів, індивідуальних психічних та фізичних особливостей, культурних потреб.
Виховання – забезпечення умов для формування у дітей загальнолюдських ідеалів, національно – культурних цінностей, позитивне ставлення до навколишнього світу, людей, життя, до себе.
Навчання – створення умов для спеціально організованих педагогічних форм роботи з дітьми, різних видів їхньої самостійної діяльності щодо інтелектуального та особистісного розвитку.
Формування основ соціальної адаптації та життєвої компетентності дитини
Уміння прилаштовуватися до умов життя в дошкільному закладі, усвідомлення нової соціальної ролі „Я дошкільник”, особистісної активності у встановленні зв’язків з оточуючим, дотримання правил в групі, прагнення до розвитку соціальних контактів та взаємозв’язків.
Виховання елементів природодоцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля
Готовність та прагнення дитини одержувати, шукати та переробляти інформацію про об’єкти природи та пізнавальний інтерес до дослідницько – експериментальної роботи, відчувати себе як частину природного довкілля, проявляти позитивні емоції до об’єктів природи: лагідність, тривожність, співчуття, допомогу, турботу та інше за допомогою вербального та невербального мовлення.
Утвердження емоційноціннісного ставлення до практичної та духовної діяльності людини
Відтворення певних зразків та норм поведінки, оцінка понять ”добре, погано”, формування моральних норм та загальнолюдських цінностей: добро, зло, справедливість, щедрість, ввічливість, чуйність, гостинність, працелюбність, людяність, правдивість, гуманність (за В.О.Сухомлинським), духовно – культурне зростання засобами національної культури та мови, патріотична налаштованість.
Розвиток потреби в реалізації
власних творчих здібностей
Долучення дітей до різних видів мистецтва: образотворчого, музичного, театралізованого, розширення естетичного світогляду, розвиток мистецько – комунікативного досвіду засобами співів художнього слова, слухання музики, театралізації що формують розкутість, впевненість, особисту творчу активність, володіння голосом, тілом, мімікою, жестами.
Наступність між дошкільною та початковою ланками
Взаємодія ЗДО з ЗЗСО та сім’ї в організації сприятливих умов до успішного шкільного навчання, продовження гармонійного природного розвитку, виховання, навчання, започаткованих в ЗДО, яке має своє продовження в НУШ.