Осередком підвищення професійної майстерності є методичний кабінет

Методична проблема:
"Створення оптимальних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та підвищення професійної компетенції педагогів"
Система методичної роботи ЛДНЗ №7
І. Вдосконалення особистісних пріоритетів в методичній діяльності "Я" - сучасний педагог
1. Вдосконалення знань з тарадиційних методик розвитку виховання та навчання дітей.
2. Поповнення власного методичного кругозору нетрадиційними новітніми педагогчними здобутками.
3. Робота творчої групи "Кретив - компані"
ІІ. Визначення науково-методичних пріритетів в роботі ДНЗ
Проблема: діяльнісно-орієнтований підхід, спрямований на вдосконалення професійної майстерності педагогів
Завдання та зміст:
- свторення оптимальних умов для безперевного вдосконалення фаховї освіти і кваліфікації педагогічних працівників;
- ситемність методичної роботи, спрямованої на реалізацію творчих можливостей педагогів, виявлення перспективи педагогічного досвіду, його можливостей, узагальнення та розповсюдження;
- моніторинг освітньо-кваліфікаційного забезпечення;
- становлення педагога як суб'єкта інноваційної професійної діяльності, впровадження освітніх технологій та систем;
- створення умов для реалізації індивідуальних педагогічних проектів, педагогічних пропозицій в галузі дидактики;
- контрольно – аналітична діяльність по забезпеченню психофізичного здоров`я дітей, стан організації освітнього процесу та вироблення рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до установлених державних освітніх вимог;
- забезпечення дієвості методичного літературного фонду;
- координаційна діяльність щодо індивідуального змісту методичної роботи зі змістом діяльності міського методичного кабінету.
Очікуваний результат:
- безперервне вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педпрацівників;
- дієва система методичної роботи;
- позитивна результативність моніторингових досліджень;
- розповсюдження індивідуальних педагогічних проектів серед педагогічного загалу міста та області;
- позитивні здобутки інноваційної діяльності;
- висока результативність організації освітнього процесу.
|