Меню сайту |
|
 |
Ми на Facebook |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
Чат |
|
 |
|
 | |  |
|
Зміст
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Форма обговорення питання
|
Відмітка про виконання
|
Семінар - практикум «Нові підходи до моніторингових досліджень якості освітнього процесу»
|
Листопад
|
І.М.Ольховська
|
Практика ІКТ
|
|
І частина Огляд автоматизованих систем внутрішнього моніторингу:
Методи аналізу даних: прикладні аспекти їх використання
в педагогічній діяльності
|
Грудень
|
І.М.Ольховська
|
Практика ІКТ
|
|
ІІ частина ФКМ як метод відстеження результативності знань дітей дошкільного віку
|
Січень
|
І.М.Ольховська
|
Практика ІКТ
|
|
ІІІ частина Квадрант – аналіз
Кореляційний аналіз
|
Березень
|
І.М.Ольховська
|
Практика ІКТ
|
|
ІV частина Метод дисперсійного аналізу
|
Квітень
|
І.М.Ольховська
|
Практика ІКТ
|
|
VI частина Підсумки засвоєння різних видів аналізу для відстеження якості освітнього процесу (Результативність процесів)
|
Травень
|
І.М.Ольховська
|
Практика ІКТ
|
|
Методичний міст
«Впровадження програми «Впевнений старт» для середніх груп
|
01.10.2020
|
Пінчук В.В., Шарап Т.П.
|
Практикум
|
|
Методичний марафон
«Сучасний освітній простір: стіни, стеля та підлога, які говорять» в дії
|
Жовтень 2020
|
Педагогічні працівники
|
Майстер-клас
|
|
| |
 | |  |
|
Вхід на сайт |
|  |
Орфографія |
|
 |
 |
Корисні посилання |
|  |
Календар |
|  |
|